سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تردمیل تاپ شیپ 8891

این تردمیل خانگی که توسط کشورچین طراحی و تولید شده است. این دستگاه با قدرت موتور 2 اسب بخار و ابعاد تسمه 43×135 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود. شیب برقی این تردمیل به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه به راحتی تا 12 درجه قابل تنظیم می باشد. حداکثر سرعت آن به 16 کیلومتر در ساعت می رسد.

مانیتور این تردمیل سرعت، مدت تمرین، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب را نشان می دهد. این دستگاه با ابعاد 172.5×73×32.5 سانتی متر و وزن 58 کیلوگرم قابلیت تاشوندگی دارد و نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. 

دکمه تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف که از ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران پیشگیری می کند، ضربه گیر SDS که از مفاصل، عضلات و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند، 4 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 4 برنامه دستی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز مورد استفاده قرار می گیرد و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از دیگر امکانات این تردمیل به محسوب می شود. تردمیل تاپ شیپ 8891 شامل یک سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.